16.11 Urodziny AIP UJ: Marketing Mix

Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości UJ obchodzi swoje DRUGIE URODZINY!

Urodziny AIP UJL Marketing Mix

Taka okazja nie zdarza się codziennie, dlatego chcemy ją z Wami uczcić. Czwartek 16 listopada wydał nam się idealną datą na świętowanie, dlatego właśnie w tym dniu zapraszamy Was na Marketing Mix.

Marketing Mix to solidna porcja wiedzy z zakresu promocji w mediach społecznościowych, wykorzystania wyszukiwarek w marketingu internetowym oraz działalności przedsiębiorstwa. Swoim doświadczeniem podzielą się z Wami praktycy – osoby, które na co dzień wykorzystują nowoczesne narzędzia w zleconych kampaniach promocyjnych lub przy prowadzeniu własnej firmy. Na przykładach zaprezentują Wam wybrane zagadnienia związane z ich działalnością.

 

Świętuj z nami!

ZAPISY: https://marketingmix.evenea.pl/ (wydarzenie jest bezpłatne, liczba miejsc ograniczona)

KIEDY: czwartek 16.11, godzina: 16:30

GDZIE: sala: 1094, Wydział Matematyki i Informatyki UJ, ul. prof. S. Łojasiewicza 6, Kraków

 

Wystąpią:

BARTOSZ FURTAK – z zawodu koordynator projektów i zespołów. Od marca 2017 roku pracownik click community – agencji interaktywnej specjalizującej się w działaniach marketingowych z wykorzystaniem Social Media. Ma na koncie 5 lat wolontariatu i 2 lata pracy w organizacji pozarządowej. Z AIP UJ współpracuje nie po raz pierwszy. Zafascynowany wszystkim co piękne - od sztuki do uśmiechów przechodniów i brudnych Krakowskich uliczek. Zainteresowania? Zdecydowanie więcej ich niż czasu, na realizację wszystkich. Wolne chwila spędza z gitarą lub aparatem w ręce.

DAWID MAJ – Managing Partner w BeDigital - agencji zajmującej się prowadzeniem kampanii reklamowych w internecie. W swojej karierze pracował zarówno w agencjach kreatywnych, zajmując się tworzeniem strategii działań reklamowych, jak i zajmował się performance marketingiem, gdzie liczą się konkretne wyniki. Pracował dla takich marek jak: Wawel, Pizza Portal, Fortuna, Lot, Play, czy mBank. Prowadząc projekty, pilnuje tego, aby pamiętać o efektywności mierzonej wskaźnikami liczbowymi, ale też nie zapominać o wymiarze jakościowym i atrakcyjności przekazywanej treści.

KRZYSZTOF MARZEC – absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ . Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor dwóch książek, szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek, jak: DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.


Wydarzenie organizowane jest w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.

 

 

Data opublikowania: 13.11.2017
Osoba publikująca: Monika Stawowiak