Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Pomiń baner

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Nawigacja Nawigacja

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

KONKURS na tekst promujacy INNOWACJE UJ

1500 zł dla zwycięzcy! Masz lekkie pióro, potrafisz pisać o trudnych, naukowych zagadnieniach , wiesz jak zainteresować czytelnika nowym odkryciem - zostań Copywriterem innowacji UJ.

konkurs rozstrzygnięty !!!

urządzenieNagroda główna w konkursie na tekst promujący innowacje UJ przyznana została: Pani Agnieszce Adamowicz za tekst Ze słonecznym orężem przeciwko zanieczyszczeniom wody - tekst promujacy: Fotokatalizatory hybrydowe oparte na glinokrzemianach warstwowych do oczyszczania wody.

gratulujemy !!!

nagrodzony tekst - całość

konkurs dedykowany jest ...

Masz lekkie pióro, potrafisz pisać o trudnych, naukowych zagadnieniach, wiesz jak zainteresować czytelnika nowym odkryciem - zostań copywriterem innowacji UJ. Weź udział w konkursie i napisz tekst promujący innowacyjne technologie, badania oraz projekty realizowane przez naukowców Uniwersytetu Jagiellońskiego. 

Najlepszy tekst opublikujemy na stronach CITTRU i uhonorujemy nagrodą 1500 zł !

jakich tekstów szukamy ...

Na początek wystarczy  temat i wstępny plan tekstu oraz  jego „próbka" (obejmująca maksymalnie 3000 znaków ze spacjami). Jeżeli pomysł na tekst i jego „próbka" zainteresuje nas zaprosimy autora do dalszej współpracy. Autor najciekawszego tekstu podpisze umowę dotyczacą przygotowania artykułu reklamowego (obejmującego maksymalnie 8000 znaków) i otrzyma nagrodę 1500 zł

Tematem tekstów może być:  jedna z innowacji UJ - prezentowana w ofercie innowacji UJ lub wybrana usługa badacza prezentowane w ofercie badań zleconych UJ czy też innowacyjny projekt realizowany przez naukowców naszej uczelni.

Poszukujemy tekstów promocyjnych, nietuzinkowych ukazujących biznesowo - rynkowe walory innowacji, ich potencjalne zastosowanie,  niezwykłe projekty i ich wyniki, przełomowe odkrycia. Tekstów reklamowych nie naukowych! Powinny przemawiać zarówno do osób zainteresowanych nowinkami ze świata nauki jak i do przedstawicieli biznesu i mediów.

regulamin konkursu

kto może brać udział w konkursie ...

Konkurs adresowany jest do wszystkich pełnoletnich osób zainteresowanych tematyką, chcących spróbować swoich sił w roli copywriterów innowacji.

terminy...

Próbki tekstów można nadsyłać do 18 czerwca 2014r. na adres: ędyta.gizycka@uj.edu.pl

finansowanie ...

Konkurs finansNarodowe Centrum Badań i Rozwojuowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu: „Kreator innowacyjności- wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej".